YOU

Hej!
Idag gick jag upp kl 12 duschen och lite så(:
Sen gick jag och väckte liv i en person.. tog en stund men vakna tillslut haha.

Ja om inte alla vet det så har jag Niclas gjort slut.
Vi är vänner så det känns bra:)
tack för tiden med dig. 2 år 8 månader<3

Jag mår faktiskt riktigt bra, känner mej så glad hela tiden.
Vilket är bra! Tack för att du finns.

Sitter och lyssnar musik :D
Innan jag ska till jobbet :/
Jobba 18-22. Efter jobbet blir det bara lugnt andtar ja.

LOVE THIS
So you do- HOFFMAESTRO
White trash beautiful- Everlast
To be with you- Mr big
highway man-HOFFMAESTRO



You are so beautiful
And I hope you know it


PUSS





Kommentarer
Sara

D är bra att du är glad gumman, o att ni kan va vänner är jätte bra! :) puss

2009-09-26 @ 19:36:43
URL: http://sgoldson.blogg.se/
Angelica

Synd att det skulle bli så fast bra att ni kan vara vänner iaf =) Finns här om du vill prata gumman <3

2009-09-26 @ 19:51:18
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Kristoffer

Världens bästa låtar :D

2009-09-27 @ 04:18:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0