Woow

Hej!
Kom hem från skulle för en stund sen.
Soft dag idag 2 lektioner.
och jag började 12.25 så idag gick ja upp 11 gött :D
Åkte med Johanna till skolan tack gumman <3

Efter skolan gick jag ner till stan med Viktotia en sväng, Trevligt :)
Kolla lite på stan, hitta inte så mkt men det är ju som vanligt i denna "stora" stad.
Jag köpte mig iaf en svart hög kjol på JC.

Efter det blev det en sväng in på intersport oxå men där fanns det inget heller.
Så då bar det hem, hehe

Jag gick till buss stationen så hämta mamma mig =)
Ska snart åka och handla med mammsen.. sen blire mat får se vad det blir (:
Sen får vi se vad det blir :D

Ska nog försöka träna idag med!

PUSS // Ida Olofsson








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0