Vill ha mer läsare

Halloj!

Ja då har man nyss kollar på kändisdjungeln, inte så bra som jag trodde faktiskt. Men duger väl att se.
Åt taco förut typ 20.00 riktigt gott nu är jag proppmätt. Och lite godis på också hehe, jag är så nyttig not men det gör inget! Jag skulle aldrig kunna leva ett nyttigt liv som vissa andra kan. Nej det skulle ja verkligen inte!
Lixom hur gott äre inte med en fet jävla hamburge från donken ibland eller en pizza ? det är så jäkla gott ibland.
Men taco är en av mina favoriter faktiskt och det är inte så onyttigt ändå.. det är ju mest sallad och grönaker lixom.

Nej nu ska ja och Älsk ta och duscha!
Hare bra så länge!

Snart kommer min tröja!

Puss!



Kommentarer
mikaela

sv; de va så lite, och tack så jättemycket själv ! allt bra annars ? <3

2009-09-12 @ 21:42:39
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0