31 dagar!

Hej!
Ja då är det tisdag då..
Skolan som vanligt  åkte med Johanna gumman,
börja halv 9.Trött! som vanligt haha.. menmen,
slutade kl 14.45 idag. Babe kom och hämta mig,
tog nått varv på stan sen hem till han och
vänta på att jossan skulle komma hem :)
Har varit med henne hela dagen typ (:
Vi gjorde oss lite pasta sallad mkt gott!
Sen var Chriffe och Sophie där en sväng oxå(:
Åkte hem till mig typ vid halv 7.
Träffa jecka en svämg oxå:)
sen hem. Och mublerade om mitt rum:D
Blev mkt bättre nu känns mkt större hehe.
Så det blev en bra städning idag oxå!

Inte dom bästa bilderna dock, och inte helt kvart med städningen hehe.

Just nu sitter jag och kolla på tven typ. Inte mkt att se.
Ska snart in i duschen tänkte ja.
sen blire nog datorn en stund till och tven.
Puss!!!



Kommentarer
göteborgstjej

shit vilket fint rum du hade!!!:D advunsjuk. jag gillar din blogg(: går in här varje dag!(: men vore kul att veta lite mer om dig.. typ om vad du använder för smink, vilka bloggar du läser, intressen osv. ja, lite tips så typ(: och sen gärna större kort på ditt rum, för man ser typ ingenting mer än färgerna på möblerna:p hehe. men tack för en bra blogg! du är vacker! puss en läsare (göteborgs-tjej).

2009-09-16 @ 11:37:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0