TRÖTT

göteborgstjej om 31 dagar!:
shit vilket fint rum du hade!!!:D advunsjuk. jag gillar din blogg(: går in här varje dag!(: men vore kul att veta lite mer om dig.. typ om vad du använder för smink, vilka bloggar du läser, intressen osv. ja, lite tips så typ(: och sen gärna större kort på ditt rum, för man ser typ ingenting mer än färgerna på möblerna:p hehe. men tack för en bra blogg! du är vacker! puss en läsare (göteborgs-tjej).

Tänkte att jag skulle svar på kommentaren då,när jag äntligen får en vettig hehe:
Tack så mkt kul att höra:)
Ja va använder jag för smink, hm Foundation - maxfactor. Mascara, Bronzing powder- isadora riktigt bra behöver inte ha alls mkt:) Bättre än vanligt puder tkr jag, eyeliner det är vad jag anväder om dagarna för det mesta :) Lite annat på fest lägger lite mörkare ögonskugga och lite så då:)

jag läser för det mesta Kenzas blogg, :) Mina intressen ja, Vänner,pojkvännen sen går jag i handboll :) Tränar 2 ggr i veckan.  Jag försökte ta större kort men det gick inte så bra! hehe ska försöa ta större nån dag =)

Ja vad har  jag gjort idag inte så mkt bara varit hemma mådde piss när  jag vakna imorse, förkyld, ont i nacken och huvet :( Men mår lite bättre nu får se hur jag mår mot kvällen och imorron bitti.
Har nyss skrivit lite på projektarbetet oxå. Och nu sitter jag i sängen och äter Marabou :D Mumms!

Idag blir det bara en lugn dag hemma, Kolla idol sen och så. :)

PUSS!

Min goda marabou




Min älskade pappa i sina yngredar :)


En tatto jag funderar stakt på att göra :)
Min bror har målat den på mig på bilden.
Vad tkr ni ?



Nu ska jag krypa ner brevid min Älskning som ligger och myser i min Säng:)




Kommentarer
caroline

Tror det skulle bli en riktigt snygg tatuering :)

2009-09-16 @ 19:06:38
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/
Sara

Den tatueringen ska du ha tycker jag =)

2009-09-16 @ 19:54:54
URL: http://sgoldson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0