TISDAG

Hej på er!
Har nyss kommit hem från stan,
Gick hem till babe och vänta på att Jossa skulle sluta:)
Hon sluta halv 4 typ. Var hemma där ett tag sen drog vi ner till stan.
JOssan skulle in på jc:) Och självklart hitta jag också nåt. hehe en tunika. 199 kr.
Hade inte råg egentligen menmen aja. Som vanligt inga pengar kvar. hehe menmen liv livet!
Sen tog vi och åt lite mat fick bli en kycklingrolle på Charlies hehe. Det var gott vi dela på en.
Sen var vi inne på coop en sväng. Nu har jag ladda på kortet med så nu har jag pengar och sms på telen igen.
Menmen nu vet jag inte var som blir, Träning kl 20, Kanske drar ner tidigare, Kan kolla när herrarna tränar har ändå inget att göra nu.


Kort på nya tunikan:


Inte så bra bild kankse. Men kommer fler kort när jag har på mig den. Den är svart.

Harebra alla,
Puss
//Idaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0