skolan

Hej !
Ja då har man duschat och är klar för kvällen då!
Ska väl ta och lägga mig snart tänkte ja.
Idag Fick ju skjuts av Johanna :D Tack gumman !
Rätt okej skoldag.. Men trött som vanligt hehe.
Sluta 14.20 ca babe kom och hömta mig så åkte vi till Bjb.
Åkte först till Niclas farmor sen till coop. Sen åkte jag till pappa och träffa mina små busungar!
Var där medans Niclas var hos tandläkaren.
Efter det åkte vi ner till Niclas pappa en stund. Sen in till stan igen. Åkte till Niclas och fixa lite mat.
Sen åkte vi hem till Bella och hämta henne och körde henne till stan:)
Så snacka lite med henne och så alltid lika kul!=)

Sen drog jag och Niclas hem till mig tog det mest lugnt och kollade på tven :)
Han åkte nu efter idol hehe.

Idag fick jag träffa min lilla snutt Jack! världens bästa hund alltså önska att du vore min igen<3

Hoppas du får en bra vecka i Turkiet Jennybabe! Kommer sakna dig <3

Nej nu ska ja kila
Hare alla!
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0