skrattretande

"Du är en fjortis, inget du kan säga emot...  ([email protected]) om Bra låtar!
ok... va i hela friden fick du i engelska!? du kan inte ens stava till DOWN!! du är en fjortis och det finns inget du kan säga emot!
"

Haha jag förstår inte att fjortisar orkar lägga så mkt energi på alla andra..Som att sitta och komentera anonymt haha. Då har du inte sett en fjortis. Och nej jag är inte bra på engelska och det står jag för. Dock skrev jag nog DOWN lite för fort att det blev fel. Like i care? aja väldigt moget det är bara så skrattretande :D Vilken tur att jag tar åt mig så mkt !:P

Menmen Orka bry sig om folk som inte vet vad dom pratar om.
Jag har iaf nyss kommit ut ur duschen och ska göra mig lite te och kolla på tven tänkte ja.
Sen blir det väl bara lugnt skolan imorron som vanligt börjar 8.30.

Var med på träningen i en timme idag typ, har varit lite små förskyld och ont i halsen. Så fick jätte ont i halsen nu när jag träna och fick slem så mådde typ illa usch så jag fick gå av mysigt! Så satt och kollade en stund sen drog jag hem och duscha och så, å nu sitter jag här.

Till er som vill ha ett tips till att få blonadre hår utan att blondera,blondera,blondera är Silver schampoo
Jag änvänder dette iaf, jag tkr det är jättebra:)



Nej nu ska jag ta mig nått äta och göra mig lite te:)
Hare bra så länge!
PUSS







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0