Hej träningsvärk!

Hej!

Ligger i sängen med lite chips och dipp! Mumms kollar på nån film som går på 3:an rätt bra faktiskt:)

Igår va jag ju på cup i Deje och det gick väl sådär.. Jag var inte på topp, Som vanligt när det har varit Dm förra året

hade jag magkatarr och mådde piss men var med och spela ändå, Och Igår hade jag as ont i lårmusklen måste

ha sträckt den  rejält kunde fan knappt springa men gjorde det ändå såklart envis som jag är.. :P

hade as ont i låret i går efter cupen.. Menmen och idag har jag ont i hela kroppen hej träningsvärk! haha.

Får se om jag blir bättre i låret innan tisadag så jag kan vara med på träningen det hoppas ja!

Menmen igår när jag kom hem tog jag det lugnt en stund, sen kom Niclas och gudmundsson och hämtade mig.

Åkte hem till Älsk och gjorde med klar för kvällen:)  Sen drog vi till halle runt 7 var vi där.

Jätte trevlig kväll som vanligt!

Träffa jecka också vi to nått varv på stan sen upp till halle igen :) kul att träffa henne igen iaf!

Nej nu ska ja se klart filmen så jag inte missar för mkt!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0