Ambulans

Hej
som sagt jag var ju inte i skolan så länge idag..
hann med första lektionen och studiebesöket på ambulansen. 
helt okey faktiskt. Tänkte lägga upp lite bilder.
Men iaf efter stutudiebesöket drog klassen upp till skolan igen.
Åt lite mat.. Sjukt ont i huvvet. Så jag åkte hem efter maten.
Fick skjuts av Ronja tack!
La mig direkt i sängen när jag kom hem. skön att via huvvet.
Sen fick det bli en film oxå
"Good Luck Chuck"
Riktigt bra faktiskt, mkt skratt hehe.

Här är lite bilder iaf.

Haha så snygg:p
Dom visar hur man tar ut en människa från en krockad bild tex. Utan att ska rygg eller nacke typ hehe.



PUSS!


Kommentarer
johanna :D

hahah fan han ser ju psyk i huvet ut!!! hahaha han skulle nog behöva köras i väg te marieberg när dom ändå va i gång hahahah nädå va elak jag e mohahhaa!!

2009-09-23 @ 19:30:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0