36 dagar!

Hejsan!
Ja då har man precis kollat klart på idol då.
Och nyss duschat och grejat lite inför kvällen :)
Ska snart ut och säga hej till Älsking(:

Idag har jag inte gjort så mkt typ skolan. Börja kl 8.30 och sluta 15.45
Lång dag idag .. :/ usch gillar inte torsdagar asså.
Förr årets schema var så mkt bättra hade sovmogon varje dag utan en dag i veckan! Så skönt!
Tur att det är sista året iaf.
Menmen,
Nu kollar jag på 3:an på lyxfällan rätt bra program fast undrar hur folk tänker ibland?

Imorron är det fredag så skönt ! veckorna går så himla fort verkligen!
I helgen blire en lugnt med Älsking känner att det behövs.
Ska jobba 12-16 på söndag. Annars blire lugnt :)
Får se vart vi sover imorron hos Niclas tror ja och hos mig på Lördag eftersom jag jobbar på söndag. hehe

Nej nu ska jag ta och kolla på tven sen träffa Niclas en stund :)
Sen blir det nattinatti.
Och gosa med min lilla bäbis!

Puss!

...

MISS HEEEEERRR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0