35 Dagar

Hejsan alla!
Skolan idag som vanligt, åkte med Johanna idag kom till skolan typ kl 9.
Missa klassrådet men whatever kan ju inte vara i tid jämnt haha.
Var en kort dag i skolan idag sluta 11.15. Då gick jag hem till Babe och kröp ner brevid han i sängen en stund(:
Sen tog vi det mest lugnt och så, Tog lite mat osv.

Åkte hem till mig en sväng också, hämta lite grejer, Ska sova hos Niclas.
Sen drog vi in på coop, köpte deo och hårspray.
Efter det åkte vi till Halles garage var där en stund.. Men jag satt mest i bilen och prata med Bella hehe.

efter ett tag drog vi hem till Niclas igen, Vi tona min dator :D Så nu är den svart ist för silver/grå hehe,
den blev mkt snyggare. Får se hur länger det sitter kvar hehe!

Tjaoo!


Kommentarer
mikaela

najs blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-09-11 @ 21:32:10
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0