underbar

Hej!

Underbar helg
Med underbar person

Gick upp ca 12.00 idag, Gick och gjorde mig klar för jobbet ca 13.30.
Gick till sandra 14.30 och hämta moppen, fick låna den av henne idag tack!
Efter jobbet blev det duschen osv. Nu kollar jag på en film som går på 3:an..
Har sovmorron imorron.. 10.20 hihi skönt.
Har prov på torsdag i Na, vi fick flytta fram det från imorron till toppen(Y)


Åh vad jag längtar till helgen.. hoppas verkligen på en toppen helg!


När jag sitter här blir jag så peppig fattar inte vrf jag ska sitta och tänka på det..
För det är helt jävla sjukt att man kan göra så, trodde verkligen detta om dig.
Ville inte få det så här, Du är en del av mitt liv. Du har alltid funnits i mitt liv så långt jag kna minnas..
men nu........

Det finns en människa som får mig att må så sjukt bra.. är tacksam för att du finns.
Du vet vem.
______________________________________________________________________________________________



Jag och Jossan, Älskar dig som min egna syster, inget kommer
förändras bara för att det är slut mellan mig och din bror..


PUSS!
Älskar dig gumman <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0