underbar

Hej
Min helg har varit toppen, varit med underbara folk hela helgen kan inte bli bättre. =)

fredag:
Släckten va här och så fika och åt mat :) drog typ vid 19.00 till personalfesten.
sen vid 20.30 drog ja vidare till rasmus =) en as kul kväll verkligen tack alla!

Lördag:
Vakna upp hos de underbara, tog det mest lugnt under dan. Sen körde mamma ner mej och Kristoffer till stan =)
Drog till sophie och Chriffe tills nita kom. Sen vidare till haggi:)
Sen till mastis innan 10 skit kul verkligen.. Har så sjukt ont i fötterna men antar att jag får skylla mig själv haha. Är man dum nog att har ca 1 dm på klacken så haha. Tack fär en Toppen kväll! <3

Söndag:
En lugn dag, Spelade match kl 16.00 det gick väl bra, 22-22 skulle gärna ha vunnit dock men hehe. Jag är jätte trött funderar på att lägga mig. (:

Bilder kommer upp !!

Du får mig så lycklig <3





Kommentarer
P.L

Hade du dom nya skorna på dig en hel kväll kan jag förstå att du har ont i fötterna, men ska man vara fin får man lida pin, men snygga är dom:):)

2009-10-18 @ 20:54:48
Ida

ja det hade jag så jag får skylla mig själv ;)

2009-10-19 @ 09:36:18
Albin

jasså vem äre som gör dig lycklig då ;) , och vem äre som är underbar , äre brormin ;)?

2009-10-24 @ 21:05:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0