Natti<3

Ja då har man duschat och är klar för kvällen :)
Var och sa hej till Kristoffer en sväng sen hem och duscha, och snart ska ja sova :D
Fast är inte trött.

Börjar 8.30 imorron.. Slutar 11.15 vid lunch så det blir att äta lite snabbt.
Sen ner till stan och köpa silver schampoo, Sen upp till skolan igen för att ta spexfoto hehe:)
Ja det ska bli kul att se hur detta kommer att se ut haha, Ah det återstår att se.

Så imorron måste ja ha med mig ombyte till skolan oxå hehe aja.
Får se om jag vågar ta på mig mina nya skor imorron.. men så blir det nog inte skulle ja tro.

PUSS!


Kommentarer
Kristoffer

Nee, vem fan e trött? :P haha

2009-10-02 @ 00:27:55
URL: http://tokido.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0