Kunde inte bry mig mindre

Hej !
Har nyss kommit hem typ..
Nu ska jag försöka ta ett ryck på mitt rum som ser ut som vet inte vad haha.
Sen nått att äta tänkte ja.. sen ska ja färga utväxten idag oxå.
sandra får hjälpa mig att göra bak hehe.

Börjar jobba kl 17 idag till kl 20.. Det går nog rätt snabbt, 3 timmars pass idag.
Får se vad jag ska göra efter jobbet :)
Kanske skulle träffa Jossan sen.
kanske drar ut en sväng. Det mäsrks.
Drar nog ut med thom en stund så jag slipper sitta hemma bara :)

Ingen ide att fråga en viss person om man ska hitta på nått.. för det blir aldrig av ändå.
mer intresant att va med en ANNAN person. Mitt ex.
jag skiter fullständigt i om han skulle träffa en ny, men min såkallade bästa vän hallå?
okej ni är vänner, som om ni va när han och jag var tsm ? hm nej.

Aja skit samma kunde inte bry mig mindre..

Sover antagligen hos sötnosen inatt med det märks sen (:

Nej nu ska ja ta och städa och få nått gjort tänkte ja :)
orkar inte sitta här och spy galla!

Puss!
Bästa!

Om 6 dagar är det min tur !


Kommentarer
Anonym

du bryr ju dig visst.. när du skriver om det i bloggen !!

2009-10-10 @ 16:10:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0