Familj

Hej !
Skolan idag börja halv 9.. trött var jag oxå.
Hade lite svårt att somna igår kväll.
Mår nog bättre ikv om jag kan sluta tänka på allt skit. Men aja.

Nu Sitter ja och lyssnar på musik och det får mig på bra humör :D
Jag vill till pappa och träffa alla det var ett tag sen. Jag har inte glömt dom.
Men det vore ju kul om han oxå kunde höra av sig nån gång?
Ska ringa till småtjejerna sen, så jag får höra deras söta röster som jag saknar varje dag..
Rasmus är ju liten så han kan man inte prata med på samma sätt tyvär min lilla goding.
Får se om jag kanske åker med Thom till bjb så kan jag åka till pappa.
Annrs kanske ja drar dit imorron elr nått
.


LOVE <3

Puss / I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0