!

Sitter i skolan nu och arbetar med ett arbete och är klar nu skönt. En sak mindre att tänka på(Y)
Har prov imorron.. i samhäll så jävla jobbigt:/
Så får väl plugga idag fast jag verkligen inte vill. Tänker plugga lite när jag kommer hem iaf.
Vill ju hellre göra nått annat(a) film?
Och Jag har prov i Naturkunskap på måndag men det kan jag rätt mkt av redan..
och jag tänker inte plugga i helgen för jag jobbar både lördag och söndag..
Kanske pluffar lite imorron eller söndag på Natukunskapen.
sen finns det ju annat som jag vill och SKA göra! :D
jag är ingen plugg männsika precis.
Roligare att göra större arbeten än skrifligt prov.
Nu ska ja kila Puss!

Fisk i skolan idag.. blää .
MIss ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0