En dag i karlstad

Hej!
Då är man hemma från en toppen dag från Karlstad,
och tänka sig att ja har pengar kvar!
Handla lite över 1000.

Fick iaf köpa mina snygga skor :D

Inte så bra bild kanske men. I LOVE

Sen blev det en Tunika/Klänning från gina

Syns inte så bra, mkt snyggare på!
Sen köpte jag en tunika en vanlig enkel svart.


Sen 2 par leggins. Ett par planka svarta coh ett par mörka jeans leggins.


Syns inte så bra dom heller men.. Det kommer fler bilder när dom är på!

Sen blev vi Sminkade och fotade i Karlstad idag :D

Sminkning:)
Behöver inte göra så mkt med mitt smink hon tyckte jag ahde en bra grund.
Så hon byggde på lite runt ögonen:)


Gillade inte en ändå bild som togs!
Menmen..


PUSS!




Kommentarer
Pia.L

Ge mig skorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-02 @ 00:04:41
Irene

Ja gör det,ge Pia skorna;-)

2009-10-02 @ 13:21:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0