Lördag

Hej!
Bella drog för en stund sen. Hon skulle ner till stan och visa upp sig som lucis kandidat. Lycka till bby.
Kvällen igår blev lyckad till en början, Som sagt alltid äre nått som ska dra ner stämmningen.
Aja vi var iaf hos Emelie igår. Jag, bella, purr, frisk, vickey, jecka, Jonas, micke. Och emelie såklart:) glömmt nån?

Iaf vi tog taxi från emelie till mastis. Det var iaf en bra kväll tack alla :)
Men det kan alltid sluta bättre som sagt. Fuck that shit.

Bryr du dig
kommer du till mig

Bilder:D













Avslutar med denna snygga bild på mig och Jonas då haha.



PUSS!


Kommentarer
Jecka

haha jävlar va full jag såg ut!!! :P

2009-11-29 @ 17:20:25
Ida

Gött det haha

2009-11-29 @ 22:32:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0