Kändis haha

Hellu=)
Ja sitter här med en kopp vram choklad med tända ljus och ska snart gå ut i kylan.
Ska ner till stenstalidhallen, nått möte med handbollen hoppas det är nått viktigt.
Idag sluta ja 14.20 drog ner till stan med Nita älskling, hängde med när hon körde med bilskolan. Sen till ungdomsmotagningen. Sen kom mamma och hämta mig. Åkte hem och värmde mig lite mat, Sen la ja mig en stund och somna hehe. 

Det är så himla kallt uschusch.. har tänt ljus i hela rummet osv burr. Sitter här med morronrocken och vet att ja snart ska gå ut i kylan, ingen höjdare inte. Men hoppas det går snabbt så ja kan gå hem och krypa ner igen. Tända ljusen igen osv. Funderar på om ja ska lägga mig i ett varmt bad ikv var ett ta sen nu. Och mjuka upp min stela kropp har verkligen ont i varenda kroppsdel haha sjukt!
Nej nu orkar ja inte sitta och babbla nått mer :D


Måste ju bara lägga in den icke så fina bilden på min från tidningen haha


hahah woowwwwww


Puss fuckers


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0