2009-11-24

Så ser min fina fot ut nu, är fan blå upp mot benet.
Allt det blåa syns inte på bilden haha.
Jätte skönt är det haha.
Lite kul ändå. Och det är blåare i verkligheten usch. Hoppas det blir bra snart.
Knaprar i mig ibumetin för att ja ska kunna stödja på foten, Går utan kryckor idag.
Så ja har gått med bandage (stavning) och fotledskydd idag haha. Snyggt.
Men går som om ja fått *** i röven. haha!
Svullanden har gått ner lite iaf.
Ingen handboll för mig inte :( buhuuuu. Suger!!:@





Aja Kom hem från skolan för en stund sen, Sluta 13.45 idag skönt.
Gjorde mig lite mat och satt mig här med musiken såklart.
Blir väl att sitta här och lagra fett idag woooho.
För det finns ju så grymt mkt att göra lixom.
jippi. Nått bra på tven ikv då?

kanske ta och städa rummet nu när inte foten värker så.
Vore kanske bra, innan värktabletten/tabletterna slutar värka
men då blir det en till! haha nu har ja tjatat länge nog.

Puss! / I







Kommentarer
Jonas

din fot är fin =D

2009-12-01 @ 13:52:00
URL: http://www.jonas.devote.se/
Ida

Ja vist är den haha :D

2009-12-01 @ 14:43:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0