2009- 11-20

Hellu!

vare en lugn dag idag, Vakna i lagom tid. Fick bli film osv.
Sen fick det bli en lång promenix med Kristoffer och vovven..
annars har inte mkt mer.. Träffa Jecka en stund kom nyss hm typ.
Prata lite och så. Sen körde vi kristoffer och simon till imoz oxå.
Träffa även Charlie och vickey en sväng:)
ses imorron partpinglan.

Nu vet ja inte vare blir, att sitta här antar ja med musiken haha love it. Duschen strax:)

imorron blir det jobba 12.16, Kusin hämtar mig på jobbet så drar vi hem till mig.
har kalas för lillebror med släckten. Så ja hinner få i mig lite mat och tråta innan klvällen =)
Ska fira simon imorron som fyller år på¨måndag.
Men det blir rätt lugnt för min del.. har match på söndag i grums samling 14.45.
Så det är lugnt. Så söndag får bli en lugn dag bara.. match sen sooofftttaaa.

Pussen!


Kommentarer
edlund

fan är så sugen på att börja handbollen igen:D men ja har ingen kondis kvar:( lycka till då !

2009-11-21 @ 15:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0