19/5- 09

Hej!
Sov hos Niclas inatt (:
Somna runt halv 12.
gick upp 07:15 ca.. frulle med jossan sen fix.
Var inte så länge i skolan idag..
Hade fett ont i magen när jag vaknade.
men Jag hoppades på att det skulle gå över,
Så jag gick till skolan ändå. Men det blev inte längvarit :/
Det gick inte över så klart så gick hem till Niclas igen.
Och tog det bara lugnt, Jenny kom upp efter ett tag och höll mig sällskap. =)
Vet inte vad det är som är fel med min mage. Kan vara att jag inte tål mjölk? elr
så är det att jag får ont om jag äter nått fett typ som negerbollar som jag åt igår kväll?
Blir så trött det är inte kul. Och gravid är jag inte. Asså fyfan måste kolla upp vad det är..
men jag tror att jag får ont nät jag äter nått som är för fett, inte säker men tror det.
För jag kan lixom dricka oboy utan att få ont..
menmen jag vet inte. aja så är.
Jag få ta och ta lite ansvar och kolla upp det! suck*
menmen..

Runt 14 kom Niclas hem fast han drog och träna på en gång typ..
Så jag och jenny låg och solade lite på balkongen skönt vi sömna lite hehe.
sen tvättade jag idag åt jossan så hon slapp det idag. hon var i kd och shoppade.
Senare runt 16 drog jag,jenny och Niclas upp till donken och köpte oss lite mat
elr jag och jenny iaf hehe.
Efter det hem till Niclas och hämta mina grejer sen hem till mig Och sedan träning =)
Skönt att röra på sig litte igen :) Men Ida kommer att ha träningsvärk imorron oja!
Men såklart stukade jag foten hatar mina fuckade fötter.
Ska jag behöva köpa ett fptskydd till den vänstar foten med nu ?! åhhh..
Aja..

Nu sitter jag hemma hos Niclas, Och tyo skriver lite med Jenny och så.
Jossan är i stallet får väl se när hon duker upp. Ikv vet jag inte riktigt vad som händer, det blir nog lugnt.
Skönt med lite ledigt nu igen ! ska bli så gött att komma ifrån skolan lite .
Har haft så mkt nu. Och snart är det slut på skolan !!! OYES!
Och på tal om sommarlov vad ska jag köpa till Bror och Älski i studentpresemt? :O
Fan Niclas har ju typ att redan finns ju inget att köpa tiil han tyo ju.. menmen får väl leta runt!
Nästa månad blir det till att beställa gymkort så ja kan börja gymma med Syster :)
Nej nu ska jag poppa litte mer musik och ta det lugnt och se vad som händer!

Kämp på du är stark.

Puss*











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0