Läs

Hej!
Lite som hänta dom senaste dagarna.

Torsdag:
Tog det bara lugnt under dagen typ. Sen var jag med Johanna och Jossan.
Sen vid runt 16:30 drog vi till Sofia och hade taco kväll och hade det trevligt:)
Tack för en bra kväll!

Fredag:
Lediga från skolan:) senare på kvällen tog jag det  lugnt och åt lite tacos med älskling :)
Sen var vi bara hemma fast han drog efter ett tag och kom tillbaka runt 02:00..


Lördag:
Jag då började dagen med att jobba 15-19 och det gick väl bra.
Rätt mycket folk bara med det var lugnt.
Mamma hämta mig vid 19 sen körde hon hem mig till Niclas på en gång.
Och jag fort in i duschen och sen fix. Och det tog bara 30 min rekord tror ja hehe.
Förutom när jag stressar på mornarna då hehe.
På kvällen var det crusing så var ute och åkte runt med Johanna, theres oxh jossan :D
Sen åkte sandra med en sväng och även Jenny och Robin.
Det var skit kul faktiskt alltid kul med rätt sällskap såklart :D
Vid typ 02:00 Drog johanna hem för hon var trött  och det förstod jag, hon fick ju dra på oss hela kvällen:P
sen var det bara jag och Jenny kvar :P Vi var på stan bara och vänta på Niclas. Robin och jossan trog hem runt 3 tror ja.
Så det blev jag och jenny:P Fast vi var lite med Joel och så hehe. Sen blev det en liten bit med eske och nån mer?
Fast det blev inte så långt hehe. Och jag tog med Storebror ett tag med=)
Senare kom Niclas, linn och mathias och hämta mig och Jenny. så åkte en sväng med dom.
Sen hem till Mathias en sväng där vi skulle släppa han och linn som också bor vid samma ställe typ.
Fast det blev en sväng i Mathias fina bil! Fyfan säger bra. så vi körde hem Jenny i den. Sen tillbaka med den bilden. Sen bar det iväg och hämta halle för att köra hem honom. Sen fick vi åka hem var hemma 05:00 :P
Det blev en lyckad kväll tack alla :D


Söndag:
Tog det lugnt sov till 14:30 ca men kunde ha sovit mer om jag fick hehe. Menmen det blev inte så mycket mer den dan. Åkte hem till pappa typ en stund sen hem till mammsen :)

Måndag:
skolan :) Och efter skolan bra det till kd med Johanna och Jossan:)
Det var riktigt skoj lite sleten i kroppen efter den dagen bara. var hemm a20:30 typ. hehe
Jag köpte mig ett par ljusa jeans leggins, Tjöja, Bh, Trosor, Linne,
klänningar, Skor.



Det syns inte så bra kanske men där är inköpet iaf hehe.


Tisdag:

Skolan sen var jag med johanna en sväng. Sen hem till louise Och färga under håret och klippte topparna lite.
Sen hade jag träning och Tack johanna för skjutsen :) <3

Puss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0