27/5

Hej!
Onsdag idag då inte gjort så mkt sov hos Niclas inatt :)
Gick upp 10:00 idag gick upp och åt frulle sen fixa ja mig.
Och gjorde mig klar för skolan. Var i skolan typ kvart över 11 gött!
Och dagen började med att dra ut till kärgårn. Och åka räddningsbåt:P
Fan vad det gick och det var faktiskt kul hehe. Och efter det fick vi gå hem.
Skön dag idag! Gick hem till Niclas för att hämta mina grejer.
Och var kvar där ett tag tills Niclas kom hem, Sen åkte jag och Babe ner till coop.
Sen körde han hem mig Snällt (a. Och idag kom hans fina tröja som han beställt.

När jag kom hem så plocka jag lite på rummet Och dammsög litte.
Ska gå upp och klocka lite mer snart.
Ska byta sängkläderna tänkte ja hehe.
Drog ut och sprang 2,5 förut också det tog bara 9 min rätt bra ändå!
gött att kunna dra ut och springa igen, fast det känns att jag varit förskyld en tid.
Men men så är det.
Nu ska ja ta mig nått att äta tänkte ja. sen upp och byta sängkläder.
Sen blire slapp framför tven :) LOVE IT!
Börjar kvart över 10 imorron. hur kommer ja dit?
Ja får nog ta lillebrors BMX! aja hare bra alla.

Snart är det sommarlov!




Den bjuder jag på ser lite mongo ut ;P


Puss*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0