20/5-09

Hej!
Vakna upp hemma hos Älskling.
Vakna 12:15 typ gick upp och gjrode frulle.
Sen drog han till bjb.. han skulle grja med bilden.
Han ska lacka den nån dag..
Själv vet inte jag inte vad jag ska hitta på idag. det märks.
Sitta här kanske ?!

Ska väl hem till mammsen idag tror ja också,
Ska sova hemma =)
Det finns verkligen inte nått att göra nu när vi är lediga.
Memen så är det väl, Gött att bara inte göra nått också ibland.
Jag vill att solen ska steka på lite mer så ja kan sola lite. hehe
måste ju vara lite brun när jag kommer ut på stranden med min nya bikibi;)
Får se om johanna kanske kommer upp på en kaffe sen, jag har ju så tråkigt.
Jag bara sitter här och skriver som en kratta och lyssnar på musik!

Jag skulle ha dragit med till bjb idag egentligen men det blev inte så. hehe
Får åka till pappsen till veckan ist =)

Kanske uppdaterar dagen sen elr imorron
Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0