13/5-09

Hej!
Skolan idag börja 09:45 gött med lite sovmorgon iaf.
Pappa kom och hämta mig (a.
Var rätt okey idag börjar bli klar med det mest nu!
Efter skolan tog jag bussen till bjb till pappa =)
Träffa syskonen ett tag. Pappa var i stan och jobba hehe.
Menmen. Drack lite kaffe med Vanja och så. Och busa lite med busungarna så klart haha.
Alltid I full GÅNG! :P Men så äre det så söta.
Åkte in mot stan runt 16:30 med Niclas =)
Åkte hem till han och gjorde lite mat. Åt och var där en stund.
Sen åkte vi en sväng, sen hem till mig.

Och nu sitter jag här och poppar musik i min ensamhet :P
Mamma är och springer vårruset i kd hehe :P
Tänk om jag kunde sluta vara så lat så kunde ju jag med dra dit hehe men nejnej (a.
Fast är ju förskyld än så kan inte dra ut och springa, elr ah kan kan jag väl.
men då tar det ännu längre tid innan jag blir frisk Suck*
Menmen bara att vänta, Kanke kan  börja träna på måndag !?

Imorron blir det skolan börjar 10:15 jhonnie är snäll och hämtar mig=)
Slutar 14:15, Sen vid 16:20 ska jag upp till donkan och få köksutbildning :S usch aja får väl se hur det går.
Dom säger iaf att det är bättre att vara i kök men det märks..
Frågan är bara hur jag ska komma dit upp? Hoppas mamma inte jobbar!
Och inte fan har jag kunnat pluggat nått på köksutbildningen heller har haft fett mkt i skolan nu,
Jag får försöka att läsa igenom det ikv..
Och det är nått med handbollen imorron med men det hinnner jag inte gå på.

Ska nog ta mig ett bad idag gjorde aldrig det igår det fick bli en dusch. hehe.
Ska ta och kolla om lollo vill fixa mitt hår nån dag med innan bröllopet.
Det ska bli så kul :)har aldrig varit på bröllop tidigare:)

2 år och 5 månader med min underbara idag :) <3

Hare bra !
Puss*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0