12/5-09

Hej Babes!
Sitter här och poppar musik sommar känsla!
Åh vad jag vill ha sommar och sol inte detta trista piss väder.
Idag har jag varit med Niclas.
Jag,Niclas,Jossan,Philip,Sophie,Chriffe,Jarla och sofia har ätit pizza idag :)
för att Jarla och sofia åker till Canada imorron.
det var gött men man blir för mätt som vanligt när man äter pizza!
Usch sitter uppe i halsen på mig haha men jag får väl skylla mig själv hehe.
Körde med bilskolan förut med det gick bra:) backade och så, hehe HJÄLP haha. nejdå det gick bra.

Menmen så äre, Idag blev jag klar med min uppsatts i skolan med så skönt att slippa det !
Så nu är det bara samhällen kvar, som också snart är klar *
Hoppas dom sista dagarna går fort är så skoltrött nu,
och det är nog flera som är !?
Det har varit så jävla mycket de senaste veckorna,
det är konstigt att alla lärare ska lägga allt dom sista veckorna!
Är så jävla trött på mornarna nu. o
ch inte vet ja hur ja kommer till skolan imorron heller !
Tack fittjävel att du paja min älskade moppe:@
känner mig helt handikappad måste ta snål skjuts
av folk så fort mamma jobbar :S Tack johanna!  
blir så sur! min lilla Alic (a.


Snart är det dags med sommar träning igen då.
ska ut och spring minst 3 ggr i veckan, iaf som det låter nu xD
Och ska ta och låna med mig Zingo också så han får komma ut
och springa av sig lite hehe :) det är en hund altså som som undrar.
Philips goa hund!

Imorron ska jag antagligen träffa Jenny :) o
ch kanske ska till bror och hjälpa han att packa. han ska flytta.
Men nu funderar jag på om jag gå och ta mig ett bad!
vore gött var längesen nu.
Fast min älskling kan ju komma och bada med mej hihi.

Åh ge mej sommar, vill till kusten med Älskling, Jossan och Robin nu orkar inte vänta vill ha sommarlov! :) Vi ska ha fett kul. (a.

Jenny Lindeskov du är en del av mig, du är den bästa som man kan tänka sig. Jag stöttar dig till 100% Du är, ah du jag kan inte änns beskriva! du är bäst love you babe! .v.





Idaa Irene Maria Olofsson .v. Niclas Eddie Olsson


Kommentarer
jenny

jag älskar dig!

2009-05-12 @ 21:14:05
URL: http://jennyhelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0