8/6

Hej hej!
Idag är jag på glad humör fast vet inte riktig varför men det är väl ett + ändå hehe.
Idag Har jag varit i skolan typ 30 min. sen ut till skärgårn och grilla i det hyfsade vädtet,
Det smaka bra iaf! Var hemma typ halv 12 hehe. Då blev det direkt ner i sängen med min godis påse och kolla tven.
Tänk att godis påsen inte är tom än jag köpte den ju igår :P haha.
menmen Idag vet jag inte var som händer riktigt. Får väl se :)
Blir kanske bara lugnt.

Nu har Iaf jag bestämt vilken min första tatto blir! så fin!
Men säger inte vad jag ska göra, men vet ju aldrig om nån gör en likadan då..
Sen har jag 2 tatto till jag vill göra. men den ena är liten hehe.
Får väl se hur det blir. Vet iaf vilken jag ska göra fört hihi.

I helgen har jag varit med Jenny och haft det kul. :)
Vissa saker som jag varit irriterad på bara, jenny vet vad.. annars har helgen varit toppen !
Och snart är skolan slut kan det bli bättre! :D Fan vad gött och mina betyg är bra.. vilket dom inte var förr hehe.
Menmen alla kan ju förändras :P jag hoppad det blir en bra sommar!
Jag hoppas verkligen att det blir finare väder till studenten, fy vad tråkigt om det ska regna!

I helgen jobbar jag såklart :/ usch vill inte det, inte när det är första helgen på sommarlovet! men så är det ..

Nej nu ska ja ta och göra nått annat.

Puss*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0