3/6

Hej!
Idag har det bara varit lugnt typ. Sov hos Niclas inatt. Börja skolan 09:45 gött med lite sovmorgon :)
Blir nog till att sova hos han inatt med så jag tar mig till skolan.
Fast har inte kollat med han än haha.  Men det går nog bra :)

Idag har ja inte gjort så mkt mer än skolan sen upp till Jossan ens sväng.
Sen kom mamma och hämta mig, och åkte hem och la mig i sängen och kolla på tven.
Skulle ha städat idag men blev inte så mkt av det.
Jag satt och kollade på kort förut som mamma plockat fram.
Herregud vad liten man varit hihi, Så kul att se sånna bilder!
Såg bilder på mig och pappa sen jag var lite och så, blir så glad när man ser det.
Det var som om det var igår. hihi
ibland vill man vara liten igen (a.
 
men iaf annars har det inte hänt så mkt idag :)
Blir nog lugnt för det mesta :)
Träffade sophie och chriffe en sväng med förut.:)

Men men får se vad som händer mer under dagen.
fick reda på att jag har G i engelska gött!!
Nu slipper jag den skiten !

ska bli så himla skönt med lov snart, behöver det verkligen börjar bli trött och sleten nu.
vist jaa, jag körde ju med bilskolan imorron och det gick jätte bra jag vill ha körtkort!
Men fyller 18 om 4 månader typ;D;D;D wwiie längtar.


Men nu ska ja göra nått annat ha det bra alla!

Puss*




Gosa med min bäbis förut :)


Kommentarer
jenny

tänk om ja med kunde ha G i engelska:@:p

2009-06-08 @ 12:39:04
URL: http://jennyhelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0