9/7- 09

Hejsan!
har varit på kusten en vecka med Älski, Jossan och Robin. Har haft det jätte bra! Har bara tagit det lungt. varit ute på bergen och vandrat i det fina vädret och solat! STEK*  vi gick en bra bit på bergen fyfan jag fick skavsår på lilltån (a. hehe. Vi har haft bra väder för det mesta. Det regna en dag typ bara sen var det lite månligt nån dag. Annars var vädret toppen!

Vi sov i husvagn snacka om varm elr!? fyfan det har varit över 30 grader dom varmaste dagarna om jag inte minns fel. Så man har inte kunnat sova så mkt, men det är väl rätt bra man kan ju inte sova bort semestern!
vi var på stan och shoppa lite med. Köpte mig ett linne och typ en tunika sen ett par solglasögon. Och köpte även med mig ett par till jenny:) hehe.

Sen har vi handlat mat och så. Åt kräftor en kväll mumms :) Sen ville vi äta grabbor en kväll men då var dom såklart slut :/ menmen så äre. Vi har varit ute med båten typ varje dag jag fick tre mackgrillar :P va duktig jag är hehe.

Och det har inte blivit nån badning för jag har varit med badkrukor! :P och inge kul att bada själv hehe. Men jag har iaf varit i en bit när vi fångade krabbor. Och typ hällt vatten på mig så jag har ju typ badat ändå. Sen har vi typ inte haft tid till att bada vi har typ alltid gjort något annat. 

Men vi kom hem igår iaf, men skulle egentligen ha åkt hem idag. Men vi tänkte att vi lika gärna kunde åka hem igår hehe.
Så jag och Niclas sov hos mig inatt. Sen har vi typ bara varit hemma hos mig och tagit det lugnt. Det är ju ett sånt pissväder!=/

Men lite senare typ runt 16 åkte vi till bjb. Han skjutsade mig till pappa =) ska passa småsyskonen imorron under dagen till kl 16 ungefär. Och ska in till stan med dom till kl 10.30 Cornelia ska till bvc För 5 års kontroll:) så pappa möter oss där. sen hem till bjb igen. Men det märks vad som händer mer imorron. Vi ska iaf iväg med 10 bussen imorron så ska väl ta och lägga mig snart.  Har precis kollat klart på en film " I taket lyser stjärnorna " . Den var jätte bra verkligen! jag grina fan hela tiden typp ju så himla sorglig i slutet!  verkligen en film jag rekomenderar!
men nu blir det tven en stund sen natti.

Puss Idaa



Kommentarer
jenny

tack för du köpte med solglasögonen:)

hehe, jag har med nyss kolla på i taket lyser stjärnorna, så himla bra.. love you!

2009-07-10 @ 12:57:18
URL: http://jennyhelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0