22/7

Hej!
Idag har jag inte gjort så mkt mer än att jobbat och varit i stallet med erika och Alva.
Tog oss en tur,  När vi red såg vi en död kalv usch komamman såg jätte lessen ut.
Så vi ringde runt och fixa så de som ägde kossorna fick reda på det.

Menmen det var skönt att rida ut lite idag. Och det är faktiskt kul att jag kommit upp på hästryggen igen!
har ju inte ridit på många år. Men det känns bra =)  Ska ut imorron också med Matilda :)
Så då får det bli att rida bossebus, Idag red Jag Zelma. Åker ut till stallen runt 9 halv 10.
 Får bli att gå upp 08:30 imorron. Börjar jobbba kl 15 imorron. Sen är jag ledig fredag Och lördag:)
Fredag blire liseberg! och lördag blire Kd med Sara och Kräftfest på Kvällen ska bli kul ! :D:D
Sen jobbar jag såklart på söndag igen då 18-22. ush vad jobbigt hehe, Ska bli görr med semester igen.
 kanske åker till Skarasommarland med Familjen på måndag men har inte bestämmt mig än.
Får se jag jobbar ju på måndag också.  Men pao Kanske skulle ta mitt pass. Det märks.
får hoppas på att det är fint väder på måndag !

Nu kom Niclas så ska väl kila =)

Finns för dig, RIP<3

hare bra sålänge
puss*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0