16/7

Hej!
Är dålig på att uppdatera jag vet, sry! Men så äre man sitter ju inte har lika ofta som förr. Menmen idag gick jag och Niclas upp runt halv 12. Rätt tidigt för att vara mig hehe. Har sovit typ till ett hela veckan. NIclas har fått väckt mig haha, sen har han ju varit jätte gullig denna vecka har fått frukost på sängen 2 dagar i rad(a.

Idag har det inte hänt mkt bara varit hemma hos Niclas och slappat framför tven. Skulle ha träffat sophie men det blev inte så :/ Vi får försöka ses en annan dag. Var det ett tag sen nu.
Går dagen var kul, Vakna hemma hos Älski med frulle på sängen (a. hihi sen tog vi det typ bara lugnt. Sen åkte jag med mamma ut till Mormor och Morfar. När vi kom dit Blev det ändrade planer det slutade med att jag hängde med på en rid tur med Alva, Mamma Och Erika det var riktigt skönt att komma ut i naturen. Vi red en skogsrund sen lillrundan på det. Som ingen vet vad det är men ändå hehe. Skulle ha varit ut på en tur idag med men det blev inte så.
Rätt skönt att jag har hittat tillbaka till att rida lite igen har ju inte jort det på flera år. Vet inte vrf men lusten kommer tillbaka på sommaren. =) Är ju inte riktigt någon ridtjej längre som när jag var liten men det är riktigt kul när jag väl gör det :)

Idag har det inte hänt mkt alltså har bara tagit det lugnt, Var med mamma och handlade på maxi förut. Köpte grillat som jag snart ska äta mumms! och köpte en kött bit till mig som jag ska ha med mig till Cindi imorron :) ska dit och grilla med lite folk. Ska bli kul att göra nått annat nån gång=) Men jag jobbar imorron 12-16. Så ska jobba imorron innan Cindi :( usch gillar inte att jobba men ska inte klaga det finns ju folk som inte har jobb alls :P hehe. Nej nu ska jag kila hare bra alla !
Pusshej*

Älskar dig Niclas <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0