12/7

Hejhej!
Idag vakna jag upp hemma hos Niclas pappa med älsk. Gick typ inte att sova på morgon ju, en jävla hund som skällde och nån som klippte gräsmattan! så irriterande! Menmen Igår var det kul åt kräfter och så hemma hos Niclas pappa jätte gott:) Gick och la oss runt halv 2 typ. Gick runt vid typ en 12 idag fast vakna flera ggr innan.. Gick upp och åt frulle sen bänka jag mej framför tven hela dagen hehe till typ kl 3. Sen hem till pappa och hjälpte till med flytten lite. Är kvar hos pappa än väntar på att Niclas Ska greja klart med bilden. Sen ska vi väl hem tror jag, jag sover nog hemma inatt får se vart Niclas sover. =) Får se om det blir lugnt sen eller om ska ut nått vet inte riktigt, vill träffa JennyBenny en sväng ju=) men får se hur det blir. Ska väl dra hem från bjb om en stund.
Till veckan blire nog lugnt kanske ska med mamma ut till hästarna och ta en tur. Och  Jossa med tror jag :) Börjar jobba på fredag igen då är min semester slut:/ menmen får tänka på att jag får pengar.
Kanske ska med Jenny och Pia till Turkiet i agusti men inte säkert än. Jag vill ju köpa mig en bärbar dator när jag väl har pengar till det. Och eftersom jag inte åkt utomlands på nästan 18 år så kan jag nog vänta nått år till ?:P inte så bråttom men det skulle vara riktigt kul! men får se hur det blir. Men nu ska jag kila hare!
Puss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0