10/7

Hej!
Vakna hemma hos pappa idag. bleb väckt första gången vid typ halv 7.. usch.. sen kunde jag inte somna om riktigt nånting fram till typ 8. Och somna inte förens vid 2 inatt. så är rätt sleten. Är barn vakt idag med åt Linnea och Cornelia. Har varit inne till stan till Bvc cornelia skulle dit på 5 åårs undersökning. Hon mätte, vägde sig, kolla ryggrad mm. Sen fick hon en spruta i benet. Nån vaccination, Och hon rörde inte en min :) tuff tjej. Pappa var med inne på bvc med.
När vi var klara där gick jag Linnea och Cornelia å handlade mat till tacos mumms* Sen hem med 11.10 bussen. Och där träffa vi även Emma Och Felicia :) dom var påväg hem till Vanja. Efter maten plockade jag bort lite disk och så hade ändå inget för mig. Nu sitter jag vid datorn och inte gör så mkt. Mer än att har fett jävla kuk ont i magen ! suck* blir så trött måste fan åka iväg med den. Magen är helt fuckad. Kan ju vara för att jag åt mjölk till flingorna i morse, och gream fresh till maten. Menmen.. ont gör det iaf!!!!!!! 
Niclas kom nyss också, han tog sig också lite mat. Ska vara här till pappa kommer hem. Han slutar kl 16:00 så han är väl hemma till 16:30 typ. Sen åker jag in till stan igen. Måste hem till min bäbis. Mamma sa att kissen bklödde under en baktass förut så måste kolla på det. Och plocka äckliga fästingar för det är det ju ingen annan som gör. hihi.
Min bäbis blöder;( 
 
Vet inte vad som händer ikv. Ska sova hemma iaf märks om Niclas sover hos mig eller hemma. Imorron ska vi iaf till Niclas pappa och äta kräftor:) hoppas min mage är bra då.

men nu ska jag kila 
Pusshej* 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0