Nyår!

Hej
jag är dålig att att uppdatera min blogg hehe jag vet. men ibland orkar ja inte :P
Min nyår har varit skitbra iår! utan bråk(Y) hehe
Började med att jag va hemma hos babe med jossan sophie och fixa oss sen drog vi till ronja :)
Och var där ett tag =) och det är ju alltid nån som får lite för mkt dricka ;) och då äre såklart jag som finna där och ska hjälpa till =P sofie gumman <3
Senare typ vid 12 drog vi ner till stan :d kul att träffa alla :D
Sen typ vid 1 eller nått drog vi upp till purris en sväng (: sen vid statiol och köpte mat :D haha
sen hem va hemma runt 2.
Sov hos niclas:)<3

Underlovet har jag bara tagit det lugnt typ:) spelat handboll och lite så =)

Idag blire att vara med älskii och ska nog träna sen också =) i två timmar ! :D


Puss på er !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0