26/1

Tjena Snyggingar!
har varit dålig på att skriva! men nu får jag väl se till att uppdatera helgen som varit.

Fredag: Hade praktik 07-16 Åkte hem och va med min älsking sen hem till han och fixa mig med jossan=)
Sen senare på kvällen drog vi till Lollo gumms! en toppen kväll!

Lördag: Min lilla syster Cornela fyllde 5 år så pkte hem till pappa en sväng :) Åt lite tårta och cornelia öppnade mina presenter :) och linnea fick en också(a) hehe. sen lämnade Niclas sin bil hos Sin pappa så hans morfar kom och hämta mig,jossan och älskii :) Och körde in oss till stan. Nilclas skulle åka till Egypten på natten så han har bilden i bjb.
Saknar min babe redan även fast det bara gått 2 dar :( har inte pratat nått med han typ ju=( lite igår min inget idag! det är så dyrt att ring !!! Tog det bara lugnt på kvällen

Söndag:Inte gjort ett skit har varit ledig hela helgen + måndag gött! skulle ha jobbat på donkan men mådde inte alls bra på lördag kväll. hade ont i magen och frös usch! menmen så äre.

Min vecka började med att vara ledig från prakriken :) alltid gött att vara ledig en måndag, sov till 12:30 idag! skönt*
Men jag jobbar imorron, men börjar två så det blir inte tidigt att gå upp då =)
Blir hämtad 13:20 ner vid hackelhem..
Men nu ska ja gå och duscha jag har varit och tränat, alltid gött att röra på sig ! men jag känner att jag börjar blir förskyld igen! usch vad trött jag blir. men har match på söndag borta mot forshaga!!!!!! knäcka ! jag vägrar att förlora. jag ska sring röva av mig haha. Bra spelat storfors föresten! som mötte forshaga i sändags!



Puss Babes!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0