Måndag

Hej!
Idag har ja inte gjort så mycket, Vakna kvrat i fyra idag haha trött tjej. Gick och datorn osv.
Sen kom Jenny så drog vi och sola:) Det var skönt, jag sloar inte alls ofta min just idag kände ja mig väldigt blek haha. Sen hem och tråka som vanligt, fick bli att duscha av mig sen dra på träning!
sen drog ja till Sandra en sväng för ja hade så sjukt tråkigt, satt på en film men den kolla ja inte så länge på.
För Thom ringde och hade tråkigt så drog med han ut en sväng och nu är ja hemma och har precis ätit lite:)
ska nog ta och mysa ner mig under täcket snart! hihi




Kommentarer
(¯`¬•» ★ B E L L S★

tack din röst är räknad :)

skit fin blogg btw :D

2009-12-22 @ 19:03:28
URL: http://bellyy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0