Life i not simple.

Hej.
Kom nyss hem.. åt nyss och så. Fick bli en kycklingrulle!

Går dagen var helt okey.. den började iaf bra. Aja whatever.
Fick veta nått i fredags som var väldigt oväntat.
vad säger man utan att såra någon?
Du är en riktigt bra vän det vet du.

Jenny du vet vad ja pratar om.

Idag vakna ja redan vid 12 eller nått gick inte att sova. Fick bli tven en stund.
Sen gjorde ja mig lite mat. Kolla på handboll på tven med hugo sen dusch osv. Sen ner till stenstalid och kolla när herrarna spela match bra spelat grabbs.
Funderar på att slå på en film.

FAN VAD JA VILL TRÄNA! Nästa Måndag Måndag Måndag Måndag!!!!!!

puss.


Alfons och Jag :D


Där ser man min rygg haha.

Står och dansar haha mina händer sticker upp. Och johanna gumman är med på bilden oxå :D


Coola grabbar!


Avslutar med denna bild :D
Tack för en bra kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0