För tidigt

Jag kan inte fatta att du faktiskt är borta, har massa roliga minnen med dig.
Bryter ihop av att tänka på det. Du var min Farbror och kommer alltid att vara.
Saknar dig. Det gör vi alla. Minns sommrarna med dig och när Tindra var liten.
Du ställde alltid upp för alla. Du skulle tänka lite mer på dig själv också.
Du blev bara 30 år gammal. Du har 3 underbara barn Och sambo som kommer sakna
dig under alla år och alla vi andra oxå. Du hade det jobbigt det vet ja.
Kommer inte få se dig varje morgon när du lämnar Tindra på Skolan nått mer.
Ja kommer blunda och tänka att du är där ändå.
Hoppas du är på ett bra ställe.
Du ställde alltid upp för mig Tack för det ♥
Älskar dig min kära Farbror.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0