2009-12-15

Tisdag:
Blev ingen skola idag hade svårt att sova inatt, hoppas det går bättre denna natt. Det återstår att se.
Drog med Jenny en sväng förut, måste säga att våran stad är väldigt roande, eller inte. Inte ett skit att görs verkligen. Bättre om det hade varit sommmar. Nån mer som vill att sommaren ska komma?

ska iaf dra till skolan imorron måste ta och rycka upp mig lite. Kankse ska lägga undan mjukis kläderna och se ut som folk igen, kanske orka göra nått med håret vad vet ja? Så här kan ja inte hålla på iaf. Okey att det är jobbigt nu men ja måste vara stark ändå. Jag vet att jag klarar det. Måste få mig lite mer sömn så ja inte ser ut som om ja pundat sönder, haha nejdå. Nu ska ja ta och kolla på Paradise hotel och mysa ner mig i soffan och försöka att tänka positivt hur det ska gå. Skulle vilja ha en fet godispåse! Love it. Men har då inga pengar som sagt så det kan jag ju fet glömma.

Skulle bara vilja ta och spring ut i snön och köra huvvet i en snödriva och få bort alla tankar i mitt huvud! Men är nog en dålig ide. Eller oxå lägga mig i snön och kolla upp mot stjärnorna och drömma mig bort och hoppas att du min kära Farbror har det bra. Saknar dig ♥


Vill ha dig hos mig nu nu nu nu nu nu...




Kommentarer
Bella

Jag vill ha sommar, fan va nice det vore :/

2009-12-15 @ 21:48:51
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Ida

Ja som fan, tror du vi kommer ha kul i sommar du och ja? OJA!

2009-12-16 @ 00:02:43
Bella

Yeah ;D

2009-12-16 @ 22:11:29
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0