2009-12-08

Hejsan!
kom hem från skolan för ett tag sen, sitter och kollar på mitt välstädade rum och musiken är på såklart.
Idag ska Ida städa sitt rum och plugga så himla kul verkligen. Det ändå  ja vill göra nu är att träna får abstinens snart haha. Men på måndag så jävlar. Jag ska ha sjuk träningsvärk så gött! haha. Hoppas verkligen att foten pallar med det annars fan.. Ska vara med på Match mot grums nästa helg punkt slut. Foten är fortfarande blå men det skiter jag i.. kan ju vila foten hela sommaren om det är så haha. Och skiter i vad ni andra tkr :) haha.

Idag blir det bara lugnt, Kommer väl sitta här som vanligt, städa, plugga osv:)
Puss!

Miss you Bellis ♥





Jag vet någon som vill ha sommar och sol!

Du är det vackaraste som finns,
att älskas utav dig skulle vara det vackraste för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0