1979-2009 Älskar dig.

Hej..
Sitter hemma hos pappa nu. Jobbigt att se sin pappa må så dåligt. Ja vill se han stark. Han är äldst av alla syskon det tar hårt på han att hans yngsta bror gott bort. Och han förstår inte det ännu även att han åkte hem till min farbror och fick se allt.. usch det ä hemskt. "Han såg så fridfull ut, han sover bara?"  Ja fattar inte själv att han är borta.

Och ni som går runt och säger att min Farbror tagit livet av sig ska bara hålla käften för ni vet inte ett skit om vad det handlar om. Så knip era glappa käftar och sköt erat egna liv om ni nu har ett!
Hatar denna idiotiska stad! Bshit all the Time. Respektlösa fittor!



Ska sova hemma hos pappa inatt, dennis kommer snart oxå. Vet inte om han ska sova här dock.

Vrf kommer all skit på en gång fattar inte, kan man aldrig få må bra. Tack för du finns i mitt liv ♥ du vet vem.

Och tack alla vänner ni är värda guld ♥

Hoppas på att detta ska få ett slut snart, Vill leva lyckligt. Vill vara med dig.






Älskar er ♥


Kommentarer
Matilda

Usch, det är jobbigt när sånt här händer!:/ Ta hand om dig och familjen! Kram Matilda

2009-12-14 @ 17:56:03
URL: http://tildott.blogg.se/
Angelica

Jobbigt :( Tänker på dig ! R.I.P

2009-12-14 @ 20:00:33
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Ida

Tack alla <3

2009-12-14 @ 21:02:12
madeleine

finns så jävla mycket idioter som ska lägga sig i och säga massa skit när man redan mår dåligt. försök att inte lyssna på dom! ´dom är idioter. finns om det är något <3

2009-12-14 @ 21:48:17
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/
Anonym

Jo jag vet och det är fett störande. Men om folk inte har bättre för sig så får dom hålla på. Den dagen nån kommer fram till mig och säger fel saket får dom skylla sig själva. <3

2009-12-14 @ 22:04:29
elin Johansson

Har suttit i samma sitts med allt skitsnack.



<3<3

2009-12-17 @ 13:37:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0