Whatever..

Hej!
Ja då är det onsdag då tredje dagen i skolan. Och det är väl helt okej, Imorron ska vi typ inte ha vanliga lekktioner utan göra nått annat men vet inte vad. Det märks hehe.
Nej idag gick jag upp ca 7.00.. kunde inte somna igår kväll så irriterande.. Stängde av dator och tv vid 11 men somna inte förens kl 02.00.. låg bara och vred mig. Och somnade typ till men vaknade på en gång :S Så sov 5 timmar inatt och jag är faktiskt rätt trött. Menmen sluta kl 14 idag fick sluta 20 min tidigare..(:
Efterskolan vänta jag på att Jossan skulle sluta sen drog vi upp till henne och Cindi hängde också på:)
Gjorde oss lite mat, Drack kaffe och gjorde blåbärspaj =) och satt oss ute på balkongen och fika och prata lite (:
Sen träffa jag Älski också såklart han var hemma en stund sen åkte han till bjb..
Efter ett ta kom mamma och hämta mig. När jag kom hem blev det datorn lite och tog det lugnt,
Sen duschen och lite tv. Men skit på tven som vanligt.
Och kul att solen kan kolla fram nu när skolan börjat är inte förvånad.

Nej det får bli sängen tidigt idag.

Menmen satt och kolla lite kläder förut.

Hitta en mysig tröja på H&m :)


En jacke rätt okey faktiskt. Såg snyggare ut på.

Tycker att denna är rätt läcker faktiskt med färgerna. Har en sån här fast i andra färger. Riktigt sköna!


Lillebror fhugo fastnade på ett kort också när vi kolla på tven.



Haha ja det bjuder jag på..

harebra alla
Puss// Idaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0