Väx upp ?

Hej!
Ja idag vanka ja upp hemma med babe.
Larmet ringde vid halv 11 börja jobba 11.45.
Till 15.45
Sen kom mamma och hämta mig.
Sen hamna jag här. kanske ska träffa älski en sväng sen.
Imorron ska han  till Norge ochöka jobb med halle hoppas det går bra för dom !
Imorron ska jag prova studentmöss 10.15 på skolan, Det närmar sig! yeah!
Sen vid 14 ska jag och mamma på handledarkurs:)

Älskar dig Niclas olsson du kommer alltid att vara den rätta för mig, Du är underbar.
Älskar dig bubben Du är finnast.
Varje gång du säger nått gulligt så värmer det lika mkt varje gång<3 Älskar dig

Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig hjärtat.


Ja som sagt så vet men vilka som är riktiga vänner och inte.
Och vilka som man kommer bli vän med och inte.
Vissa kanske borde tänka på att växa upp och inte bry så mkt om andra. Kanske borde bry sig om sig själv ist.
Och ännu bättre att sluta snacka bullshit.
Kände bara för att skriva av mig lite, För när det finns folk som tror att dom är nått och kan säga vad dom vill,
så blir jag störd. Menmen. Jag vet iaf vilka som är mina vänner och kommer förbli det.

Och tack alla för en av dom bästa kvällarna i fredags!
Och grattis åter igen hjärtat.<3


Puss på er!
// Idaa


Kommentarer
Pia.L

Är det nån som snackat skit om dig, har dom inget annat att göra eller, Herregud dom borde växa upp och skaffa sig ett liv.

2009-08-23 @ 19:06:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0