Happy birthday!

Hej på er snyggingar !
Igår kväll var jag hemma hos Jenny vi hade 17 års fest för Sofiebabe :) Hoppas du fick en bra kväll hjärtat.
Kvällen var riktigt trevlig och kul dansa och hade oss! Jag och bella var nog inte stilla en sekund hehe.
Blev lite bråk men sånt händer. =)

Menmen var hos Jenny runt 7 skulle överraska sofie så alla var där innan henne :) Hon blev så generad lilla gumman :)
Men så äre när man fyller år! Sen sjöng vi såklart och hon fick presenter=)

Under dagen igår gjorde jag inte mkt tog det lugnt. Sluta skolan tidigt =) gick upp till Älski som nyss hade vakat när jag kom hehe, han fick en puss sen kom mamma och hämta mig. Åkte hem satt på datorn och dunka musik Sen städning på det =)
Får se hur länge det Håller sig "rent" hehe. Inte länge skulle jag tro (a.

Jenny kom förbi förut också=)
Bytte Klädsel i hennes bil. Sen va vi inne en stund.
Sen hämta vi hugo och drog och tvätta bilden.
Sen hem igen.. och åt lite mat.
Hugo gick till en kompis och bada.
Eftermaten drog jag och jenny ner till coop och köpte oss en glass.
Sen hem igen och tog det lugnt kolla på tven och så,
hon åkte nyss typ hehe =)
Hon skulle till maxi och så.

Blir bara att tare lugnt idag innan jag börjar jobba.
Och efter jobbet med skulle jag tro.
jag börjar jobba kl 18 idag och slutar 21.
Och jobbar 11.45-15.45 Imorron,
Sen skolan på måndag igen..



Nej nu blire lite bilder från gårkvällen :)

Fick bli detta, Lite suddigt kort. Hög kjol och ett linne, Leggins.



Babys!
Kommer mer bilder om jag får några :)

Harebra,

Puss// Idaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0