Yaaeeh!

Hej på er!
Idag gick jag upp kl 7.00
Gick ner och åt frulle, sen fix för skolan, hehe
Rätt soft dag i skolan idag.
Första lektionen var helt okey gjorde inte så mkt.
Gjorde klar en redovisning.
Och sista lektionen var vi där i 5 min och fick gå sen hehe.

Efter skolan träffa jag äski :)
Stog och prata lite med Thom sen drog jag, Niclas och thom upp till donken.
Bara dom som åt hehe.
Sen körde Babe hem mig, Satt vid darorn en stund sen träning!
Kul träning idag! Sprang mkt och spelade alltid kul!
Sen hem och duscha sen lite kvällsmat.
Fick bli macka och Oboy! mumms hehe,
menmen efter det hamna jag här hehe. Skriver litte med baby!
Ska nog ta och sova snart, elr ah iaf stänga av datorn och kolla tven.


Nej nu får det bli lite bilder från skolan idag=)

Lovisa & sofia

Nita & Ronja:)

Sophie:)

Johnnie

haha jag.

Ronja :)

Ronja :) & jag...

hehe ja sen idag har vi fårr tårta och så i matsen, för att vi gått med i nått på omvårdand,
Ska jag vara ärlig så vet jag inte i vad haha. massa som hade tal och grejer..



Älskar dig babe du är finast och bäst!:) <33


harebra alla nu blir
e sova!
Puss// Idaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0