Whatever..

hej!
fan vad seg bloggen var då tog en evighet att komma in.. what ever.
ligger i sängen och skriver lite och gosar med min kissemiss erik (A) så go lilla bubben.

menmen idag har ja inte gjort ett skit som vanligt.. Var i skolan började kl 10.20.
och dagen blev inte som planerad, Men men allt löste sig efter mkt om och men. Skönt att allt är utrett nu iaf!
Ja nog om det efter som fick jag vänta på att mamma skulle hämta mig, hon kom typ 15.20. Åkte hem och tog det lugnt satt vid datorn och tven, sen fick det bli en film. Innan det åkte ja med mamma till coop och köpte mig en glass och en advokado haha :P lite nyttig iaf höhö inte vanligt när det gäller lilla mig (a.
Efter filmen och så åkte jag med mamma och tog in hästarna mamma är hästvakt för morfar och mormor är bort resta till imorron (:  Och mimmi måste ju få sin penselin ockå hon mår mkt bättre nu! jätteglad är jag för det!
Efter stallet hoppa vi in på statiol lite snabbt sen hem. Och sen hamna jag här.. sen dusch och så.
Och nu skriver jag lite blogg..

Imorron blire skolan ska åka med Johanna gumman :) under dagen vet ja inte vad som händer. Träning kl 20 iaf gött! nej nu har ja inget mer att säga tror ja.


Att man bara kan skita i nån rätt som det är. Åh sen komma tillbaka igen som ingenting.. Ibland känner man sig lite bortglömd:S  whatever

Hare bra så länge.
Puss
//Idaa


Jag och bror Hugo :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0