Torsdag

Heej!
Ja idag gick jag upp kl 7.00 då. Gick upp åt frulle och drack kaffe för att vakna till!
Efter det sminka jag med, klädde mig osv.
Var klart vid 8 ca. Mamma körde mig till skolan..
Hon skulle ändå till stallet :)
Får se om hon kör mig imorron med ?

Menmen idag var det en soft skoldag. Dagen började med fika typ hehe.
Sen ut till kärgårn och fick glass mumms*
Tänk om det kunde vara så varje dag. Hehe
Fick sluta efter luch.
Efter  maten kom älskling och hämta mig,
åkte ner till stan till bilskolan, och boka upp handledarkurs.
Så nu på måndag kl 14 ska jag och mamma dit.
Ska köra på så mkt som möjligt och börja plugga!

Nog om det. Efter stan drog jag och Niclas hem till han.. Gjorde inte så mkt bara tog det lugnt typ
Sen drog vi ut en sväng ner till coop och så.
Hem och fika lite.
Jag gjorde smoothie. Vanlig yoghurt, vanilj glass och blåbär:)
Jätte gott:)



Sen tog vi det bara lugnt typ. Sen Gjorde vi lite mat efter ett tag.
Pommes och korv hehe,
Sen blev det att dra hem till mig för min träning börja halv 7 och Niclas skulle till garaget.
Så duchade typ för 40 min och sen hamnade jag här såklart. Ska ta mig nått att äta tänkte jag.
Macka?


Klar för träning :)


Min älsking Älskar dig underbarast!
Har även klippt min sötnos idag:)

Hare bra alla!
Puss// Idaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0